Հարցաշար

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը:

Աշուն է, զովաշունչ ու պայծառ մի -սկեփայլ աշուն, ինչպիսին լինում է Արարա-յան դաշտում: Ո-կույզներով ծանրաբեռնված խաղողի այգիները փա-լփլում են խայտաբղետ գույներով: Ծիրանագույն դեղ-ը, բուրումնավետ սերկ-իլը ժպտում են իրենց եր-ներանգ սաղարթների գրկում: Ամենից գեղեցիկը թերևս արծաթազ-ծ փշատենին է՝ թավշապատ տերևներով, յուրօրինակ պտղով: Նրանց խիտ շարքերը ձգվում են ընդար-ակ այգիների երկայնքով, աս-ալտապատ ճանապար-ների եզրերով:

2.Հիշիր ասացվածքներն ու ավարտիր միտքը:

Ես՝ աղա, դու՝ աղա,
Ինչ ցանես,էտել կհնձես:
Ով ինչ անի,իրեն կանի:

3.ա և բ շարքի բառերը միացրու այնպես, որ ստանաս բարդ բառեր:

ա) սեզ, խումբ, տոն, մարդ, օձ
բ) ծառ, սեր, խոտ, երգ, ձուկ

տանածառ,երգախումբ,սիզախոտ,մադասեր,օձաձուկ:

4. Տրված բառերը դարձրու ածանցավոր

կարմիր, սեր, ջուր, ճիշտ

կարմրաոր,սիրուհի,ջրվեժ,անճիշտ:

5. Գրիր տրված բառերի հականիշները:

դանդաղաշարժ-արագաշարժ, գթառատ-առեատ, համեղ-զզվելի, դժգոհ-գոհ, անշունչ-շունչ, լուսավոր-անլույս:

6. Ավարտիր նախադաությունները:

Ավերակների մոտ հեծյալներն իջան ձիերից, որպեսզի նայեն:
Որսորդը խոսում էր մի մարդու մասին, որին նա մամիտ հարվածել է զենքով :
Սուտն էլ պիտի այնպես ասել,  որ հավատան:

7. Նախադասությունները լրացրու համապատասխան հոմանիշներով:

Վարպետը ստեղծել իր վերջին աղբյուրը (կերտել, ստեղծել):
Ասֆալտապատ ճանապարհ սլանում էին բազմաթիվ մեքենաներ (ճանապարհ, խճուղի):

8. Տրված բառերը դարձրու հոգնակին՝ ավելացնելով -եր կամ -ներ վորջավորությունը:

պարան-պարաններ, սեղան-սեղաններ, սիրտ-ստեր, , ժամացույց-ժամացույցներ, ձուկ-ձկներ, բառարան-բառարաններ:

օրինակ՝ սեղան-սեղաններ

Оставьте комментарий