- Լրացրու բաց թողած տառերը:
Աշուն է, զովաշունչ ու պայծառ մի -սկեփայլ աշուն, ինչպիսին լինում է Արարա-յան դաշտում: Ո-կույզներով ծանրաբեռնված խաղողի այգիները փա-լփլում են խայտաբղետ գույներով: Ծիրանագույն դեղ-ը, բուրումնավետ սերկ-իլը ժպտում են իրենց եր-ներանգ սաղարթների գրկում: Ամենից գեղեցիկը թերևս արծաթազ-ծ փշատենին է՝ թավշապատ տերևներով, յուրօրինակ պտղով: Նրանց խիտ շարքերը ձգվում են ընդար-ակ այգիների երկայնքով, աս-ալտապատ ճանապար-ների եզրերով:
2.Հիշիր ասացվածքներն ու ավարտիր միտքը:
Ես՝ աղա, դու՝ աղա,
Ինչ ցանես,էտել կհնձես:
Ով ինչ անի,իրեն կանի:
3.ա և բ շարքի բառերը միացրու այնպես, որ ստանաս բարդ բառեր:
ա) սեզ, խումբ, տոն, մարդ, օձ
բ) ծառ, սեր, խոտ, երգ, ձուկ
տանածառ,երգախումբ,սիզախոտ,մադասեր,օձաձուկ:
4. Տրված բառերը դարձրու ածանցավոր
կարմիր, սեր, ջուր, ճիշտ
կարմրաոր,սիրուհի,ջրվեժ,անճիշտ:
5. Գրիր տրված բառերի հականիշները:
դանդաղաշարժ-արագաշարժ, գթառատ-առեատ, համեղ-զզվելի, դժգոհ-գոհ, անշունչ-շունչ, լուսավոր-անլույս:
6. Ավարտիր նախադաությունները:
Ավերակների մոտ հեծյալներն իջան ձիերից, որպեսզի նայեն:
Որսորդը խոսում էր մի մարդու մասին, որին նա մամիտ հարվածել է զենքով :
Սուտն էլ պիտի այնպես ասել, որ հավատան:
7. Նախադասությունները լրացրու համապատասխան հոմանիշներով:
Վարպետը ստեղծել իր վերջին աղբյուրը (կերտել, ստեղծել):
Ասֆալտապատ ճանապարհ սլանում էին բազմաթիվ մեքենաներ (ճանապարհ, խճուղի):
8. Տրված բառերը դարձրու հոգնակին՝ ավելացնելով -եր կամ -ներ վորջավորությունը:
պարան-պարաններ, սեղան-սեղաններ, սիրտ-ստեր, , ժամացույց-ժամացույցներ, ձուկ-ձկներ, բառարան-բառարաններ:
օրինակ՝ սեղան-սեղաններ
Недавние комментарии